Specialista podpory zákazníků – Back Office Support


 

Jsme jedničkou na trhu

Vyvíjíme vlastní unikátní softwarové produkty pro obchodníky renomovaných finančních institucí a zprostředkovatelských firem.

Na českém trhu jsme leader, máme našlápnuto na slovenský trh a chceme dále do Evropy.

Uvědomujeme si, že pro dosažení naší vize je klíčové dále posilovat náš tým a rozšiřovat jej o nejlepší odborníky v oboru. Současně podporujeme rozvoj mladých zapálených individualit.

Přátelská a otevřená firemní kultura, která podporuje svobodný a zároveň zodpovědný přístup k práci na projektech a inovacích s využitím nejnovější trendů v oboru, je hlavním pilířem pro náš další rozvoj a růst.

Jsme skvělá parta. Zakládáme si na přátelské atmosféře, příjemném pracovním prostředí a férovém přístupu. Vzájemně se respektujeme, oceňujeme a podporujeme každý dobrý nápad. Nejsme startup ani nepřehledná korporace. Každý z našeho týmu přímo komunikuje s vlastníky společnosti i managementem.

Máme moderně vybavené kanceláře u stanice metra a MHD

Sedíme při práci společně, ale hlučný openspace u nás nenajdete

Kvalitní kávovar a dobrá káva je základ pro dobré nápady

Kombinujeme práci z domova i z kanceláře

Chodíme spolu na pivo nebo zajedeme do sklípku

Baví Vás komunikovat s klienty a pracovat na různorodých projektech?

Ideální kandidát je samostatný, rozvážný, ale je i týmový hráč. Nebojí se komunikace s klienty, ani zpracování opakujících se dotazů. Má rád dynamiku měnících se požadavků a vstupů.

Co vás čeká
Komunikace s našimi klienty v rámci uživatelské zákaznické podpory

Monitorování, minianalýza a řešení helpdeskových požadavků a incidentů

Uživatelská konfigurace zákaznických nastavení

Sdílení informací získaných od zákazníků strukturovaně do firmy, řešení jejich požadavků přímo, hlídání dodávky řešení v oddělení vývoje softwaru

Spolupráce s týmem vývojářů a s týmem Key Accountů. Poskytování uživatelské podpory a zajištění správného pochopení funkčností ze strany uživatelů

Poskytování uživatelské podpory a zajištění správného pochopení funkčností ze strany uživatelů

Co očekáváme:

  • orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
  • schopnost hledat v datech dle logiky a znalost produktů MS Office (Word, Excel)
  • proaktivní přístup a samostatnost
  • spolehlivost, týmovost, pečlivost
  • analytické myšlení při řešení problémů výhodou

Nabízíme:

  • vysokou míru samostatnosti a odpovědnost
  • práci na zajímavých projektech
  • skvělý tým a férové jednání
  • flexibilní pracovní dobu
  • firemní benefity včetně home office, sick days a 5 týdnů dovolené
  • nejsme korporát, nabízíme přímou komunikaci s managementem společnosti
Nástup možný ihned.

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال