Jsme jedničkou na trhu
Vyvíjíme vlastní unikátní softwarové produkty pro obchodníky renomovaných finančních institucí a zprostředkovatelských firem.
Na českém trhu jsme leader, máme našlápnuto na slovenský trh a chceme dále do Evropy.
Uvědomujeme si, že pro dosažení naší vize je klíčové dále posilovat náš tým a rozšiřovat jej o nejlepší odborníky v oboru. Současně podporujeme rozvoj mladých zapálených individualit.
Přátelská a otevřená firemní kultura, která podporuje svobodný a zároveň zodpovědný přístup k práci na projektech a inovacích s využitím nejnovější trendů v oboru, je hlavním pilířem pro náš další rozvoj a růst.
Jsme skvělá parta. Zakládáme si na přátelské atmosféře, příjemném pracovním prostředí a férovém přístupu. Vzájemně se respektujeme, oceňujeme a podporujeme každý dobrý nápad. Nejsme startup ani nepřehledná korporace. Každý z našeho týmu přímo komunikuje s vlastníky společnosti i managementem.
Máme moderně vybavené kanceláře u stanice metra a MHD
Sedíme při práci společně, ale hlučný openspace u nás nenajdete
Kvalitní kávovar a dobrá káva je základ pro dobré nápady
Kombinujeme práci z domova i z kanceláře
Chodíme spolu na pivo nebo zajedeme do sklípku
Baví Vás komunikovat s klienty a pracovat na různorodých projektech?
Ideální kandidát je samostatný, rozvážný, ale je i týmový hráč. Nebojí se komunikace s klienty, ani zpracování opakujících se dotazů. Má rád dynamiku měnících se požadavků a vstupů.
Co vás čeká
Komunikace s našimi klienty v rámci uživatelské zákaznické podpory
Monitorování, minianalýza a řešení helpdeskových požadavků a incidentů
Uživatelská konfigurace zákaznických nastavení
Sdílení informací získaných od zákazníků strukturovaně do firmy, řešení jejich požadavků přímo, hlídání dodávky řešení v oddělení vývoje softwaru
Spolupráce s týmem vývojářů a s týmem Key Accountů. Poskytování uživatelské podpory a zajištění správného pochopení funkčností ze strany uživatelů
Poskytování uživatelské podpory a zajištění správného pochopení funkčností ze strany uživatelů
Co očekáváme:
- orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
- schopnost hledat v datech dle logiky a znalost produktů MS Office (Word, Excel)
- proaktivní přístup a samostatnost
- spolehlivost, týmovost, pečlivost
- analytické myšlení při řešení problémů výhodou
Nabízíme:
- vysokou míru samostatnosti a odpovědnost
- práci na zajímavých projektech
- skvělý tým a férové jednání
- flexibilní pracovní dobu
- firemní benefity včetně home office, sick days a 5 týdnů dovolené
- nejsme korporát, nabízíme přímou komunikaci s managementem společnosti