V této roli budete mít na starosti všechno, od budování a udržování silné značky, až po prezentaci našich developerských projektů (stavíme top rezidenční bydlení) tak atraktivně, že by je každý chtěl mít hned teď. Připravte se na masivní dávku kreativity a nezapomeňte zahrnout moderní nástroje - zapomeňte na staré triky, my jdeme s dobou! např. virtualizace atd. Ovšem jsme trochu korporát, ale pružný :) a chceme práci dělat moderněji.
Ale pozor, nemáte to být jen kouzelník, ale také analytik! Musíte sledovat výkony kampaní a KPIs, aby naše reklamy byly stejně účinné jako kouzelný lektvar.
A nezapomeňte, že tohle není pozice pro někoho, kdo jen sleduje konkurenci. Naopak, chceme, abyste ji předstihli a všem ukázali, kdo je tady marketingový šéf!
Takže pokud máte šmrnc, jste tím pravým, koho hledáme. Jestliže si troufáte na tuto výzvu, pošlete nám své životopisy, ale dejte nám vědět i o vašich největších marketingových kouscích. Anebo lépe, zažijte ten nejlepší marketingový trik a vygooglete si cestu rovnou k nám! ;)
"Náš člověk" řídí marketing moderně, pomůže dále akcelerovat prodeje našich velmi atraktivních nemovitostí – rezidenčních projektů (i komerčních). Ano, produktem je tedy soubor několika exkluzivních realitních rezidenčních projektů a řešíme další projekty.
Hledáme marketéra, který by měl mít zkušenost z oblasti real estate nebo hospitality se zaměřením na „luxury produkty/služby“ - B2C či B2B marketingem. Nemáte-li zkušenost přímo z oblasti realit, ale jste z příbuzného oboru, chceme o vás vědět.
Prosím Vás, tato pozice není pro marketéra se třemi lety zkušeností či pro někoho, kdo vlastní dva byty a úspěšně je pronajímá a jen cítí, že je marketingový guru... Znáte-li někoho velmi schopného s tahem na branku, energickou osobností – propojte nás.. Jsme velmi atraktivní společnost, finančně silná s aktivními projekty.
Odpovědnost marketingového manažera zahrnuje:
- budování a udržování silné a konzistentní značky prostřednictvím široké škály online a offline marketingových kanálů, vedení rozpočtu
- prezentovat jednotlivé produkty tak, aby pro zákazníka byly atraktivní
- vytvoření obsahové strategie pro web, soc. média a online komunikaci
- komunikaci s médii a vedení aktivní PR komunikace
- implementace nových moderních nástrojů
- spolupráce s marketingovou agenturou
- pozice nemá přímé podřízené
- exekuce úspěšných marketingových kampaní od nápadů po realizaci
- definování jednoznačných KPIs, následně sledování a analýzu výkonu jednotlivých reklamních kampaní
- analyzování chování zákazníků a vývoje na trhu a následné upravování komunikace
- plánování marketingových budgetů a správu marketingového rozpočtu s důrazem na efektivitu nákladů
- zajištění toho, aby veškerý marketingový materiál byl jasně čitelný a důsledně podporoval daný produkt
- udržování strategických vztahů a posilování spolupráce s klíčovými obchodními partnery (marketingové a PR agentury, partnerské společnosti)
- dbát na kontinuitu a jasné businessové propojení pořádaných eventů, popř. prodejních nebo jiných marketingových akcí - neustálou komunikaci s interními odděleními v rámci společnosti
- monitoring konkurence a informování o jejím jednání
- sledování marketingových trendů - prohlubování konkurenceschopnosti společnosti
Chcete-li v této roli uspět, měli byste mít:
- VŠ / SŠ vzdělání - prokazatelné zkušenosti s vedením strategického marketingu
- zkušenosti z oblasti real estate a/nebo construction developmentu či příbuzného průmyslu
- zkušenosti s určováním a pochopením cílových skupin odlišných projektů
- schopnost proměnit kreativní nápady v efektivní reklamní kampaně
- schopnost vytyčit jasné cíle a změřit tak úspěšnost jednotlivých marketingových projektů
- analytické schopnosti - estetické cítění, zkušenosti s vizualizací a focením nemovitostí
- znalost trendů v rámci segmentu real estate velkou výhodou
- výborné komunikační schopnosti, schopnost vyjednávat
- vysoké požadavky na kvalitu
- smysl pro detail, pravdivost informací - preciznost, důslednost