MANAŽER SERVISNÍHO ODDĚLENÍ


 

Hledáme technicky zdatného šéfa, který bude zodpovědný za hladký chod celého servisního oddělení. Máte zkušenosti s vedením lidí? Rychlost, samostatnost, rozhodnost a určování priorit je Váš denní chléb, a cítíte se v tom více než dobře? Důslednost a pečlivost jsou Vaše další jména? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pokračujte ve čtení dále.

POŽADUJEME

SŠ s maturitou a vyšší – technický směr výhodou
manažerskou zkušenost nebo vlastní podnikání – min. 3 roky
znalost AJ na komunikační úrovni B1
výborné komunikační schopnosti a asertivní vystupování nejen směrem k zákazníkovi, ale i uvnitř firmy
schopnost dotahovat úkoly s velkým důrazem na výsledek
samostatnost v organizování a plánování práce
orientace v technických tématech
zodpovědnost za administrativní úkony spojené s chodem oddělení, poskytování reportů a dalších výkazů
schopnost prosazovat a koordinovat změny

NÁPLŇ PRÁCE

přímé řízení týmu servisních techniků a jejich smluvní zajištění
komunikace s externími partnery
řízení rozpočtu s odpovědností za finanční výsledek servisního oddělení
získávání a vyhodnocování zpětné vazby od zákazníků
péče o strategické zákazníky včetně osobního jednání v rámci ČR
zodpovědnost za úroveň servisu a servisních služeb, kontrola plnění úkolů
vyhodnocování KPI
nastavení a optimalizace servisních procesů
spolupráce s tuzemskými i zahraničními výrobci technologií

NABÍZÍME

Odpovídající finanční ohodnocení s participací na výsledku
zajímavou a pestrou pracovní náplň
dlouhodobé a perspektivní zaměstnání
zahraniční školení a stáže
být součástí firmy s ambicí být nejlepší v oboru

Jestliže i nyní trvá Váš zájem se s námi seznámit blíže, pošlete nám prosím svůj životopis na g.vlkova@gastromach.cz.

Důvěra
koletkiv
růst
zodpovědnost

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال