Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
$ads={1}
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místaúředníka/úřednice
specialista / specialistka financování investiční výstavby
v odboru investičním Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 1397)
Sjednaný druh práce: specialista / specialistka financování investiční výstavby
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní plat
v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- zajišťování systému financování investiční výstavby
- koordinace a komplexní zajišťování dotací ze státního rozpočtu, státních a evropských fondů
(návrhy žádostí, příprava uzavření smluv s poskytovatelem dotace, sledování plnění ukazatelů a
termínů, zpracování ročního zúčtování)
- zajišťování komplexní agendy financování významného rozsáhlého souboru staveb (zajišťování
jednotlivých kapitol rozpočtu)
- zpracování rozborů a analýz při vícezdrojovém financování vybraných staveb
- zajišťování průběžných informací o ukončení veřejné zakázky s uvedením termínu úhrady konečné
- zpracovávání stanovisek k návrhům smluvních závazků odboru za oblast platebních podmínek
(smlouvy s projektanty, s příkazníky a zhotoviteli staveb, nájemní smlouvy atd.)
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Další požadavky
- znalost související legislativy, zejména znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejm. Word, Excel)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu
- dobré organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
Výhodou
- praxe ve veřejné správě
- znalost rozpočtové skladby a účetnictví po územní samosprávné celky
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 17. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
specialista/specialistka financování investiční výstavby/INV/1397/VR133/23/Se
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
specialista/specialistka financování investiční výstavby/INV/1397/VR133/23/Se.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy