specialista/specialistka financování investiční výstavby v odboru investičním


 

Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění

$ads={1}

pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice

specialista / specialistka financování investiční výstavby
v odboru investičním Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 1397)

Sjednaný druh práce: specialista / specialistka financování investiční výstavby
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní plat
v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

Stručná náplň práce

  • zajišťování systému financování investiční výstavby
  • koordinace a komplexní zajišťování dotací ze státního rozpočtu, státních a evropských fondů

(návrhy žádostí, příprava uzavření smluv s poskytovatelem dotace, sledování plnění ukazatelů a
termínů, zpracování ročního zúčtování)

  • zajišťování komplexní agendy financování významného rozsáhlého souboru staveb (zajišťování
financování investiční výstavby za rozestavěné, nově zahajované a připravované stavby dle
jednotlivých kapitol rozpočtu)
  • zpracování rozborů a analýz při vícezdrojovém financování vybraných staveb
  • zajišťování průběžných informací o ukončení veřejné zakázky s uvedením termínu úhrady konečné
faktury
  • zpracovávání stanovisek k návrhům smluvních závazků odboru za oblast platebních podmínek

(smlouvy s projektanty, s příkazníky a zhotoviteli staveb, nájemní smlouvy atd.)

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících

a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá

český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2


Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

Další požadavky

  • znalost související legislativy, zejména znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
územních rozpočtů, a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vše v platném znění
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejm. Word, Excel)

Osobnostní předpoklady

  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu
  • dobré organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup

Výhodou

  • praxe ve veřejné správě
  • znalost rozpočtové skladby a účetnictví po územní samosprávné celky

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
a sportovní vyžití, rekreaci, nákup knih apod.)
  • podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
  • možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života
  • možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností


Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.


Způsob podání přihlášky do výběrového řízení

Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:

1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení

2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.

Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 17. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
specialista/specialistka financování investiční výstavby/INV/1397/VR133/23/Se
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
specialista/specialistka financování investiční výstavby/INV/1397/VR133/23/Se.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.



Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال