Co budete mít v kompetenci:
- získávání a příprava dat pro analýzy a analýzy v rámci finančního reportingu pro management společnosti
- spolupráce při sestavování finančního rozpočtu, analýze a prognóze finančních výsledků společnosti
- interpretuje účetních a finančních dat, připrava finančních modelů a simulací na podporu strategického rozhodování; úzká spolupráce s ostatními finančními odděleními napříč zeměmi společnosti
- Nabízíme:
- motivující finanční ohodnocení
- pracoviště v centru Prahy
- malý kolektiv mladých optimistů
- firemní benefity (6 týdnů dovolené, sick days,stravenky, flexibilní pracovní doba, home-office,vzdělávací kurzy (cizí jazyky: angličtina nebo francouzština), školení, příspěvek na Multisport Benefit kartu, možnost zvýhodněného nákupu zaměstnaneckých akcií, nadstandardní zdravotní péče/očkování, firemní akce a další)
- možnost profesního růstu
- nástup ihned/dohodou
Požadujeme:
- praxe v oboru 5-10 let /výhodou zkušenost z oblasti energetiky, teplárenství nebo vodního a odpadového hospodářství/
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- nadstandardní znalost MS Excel (pokročilé funkce)
- komunikativní znalost AJ (písemná a ústní forma) – B2
- orientace v oblasti finančního reportingu (znalost IFRS výhodou)
- zodpovědnost, systematičnost, formální preciznost
- spolehlivost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilita
- schopnost prioritizovat a kooperovat s kolegy
Typ úlohy: Plný úvazek, Trvalý, Smlouva
Plat: 90 000,00Kč - 95 000,00Kč (měsíčně)
.